2010. augusztus 13., péntek

Ez valami zseniális!

Legkreatívabb gasztroblogoló (hogy kell ezt leírni? :) ) kategóriában Flatcat viszi a pálmát nálam ezzel a zseniális receptjével.Őszintén megmondom mivel pont így csináltam ahogy le van írva,nem másolom át ide,olvassátok el Flatcatnél és ha már ott jártok azzal lendülettel maradjatok is ott,mert rengeteg remek receptje van.

A csibefalatokra visszatérve én  trappista sajttal,és csirkemellfilével csináltam,tapasztalatként pedig annyit fűznék hozzá hogy jó keményre fagyasztottam a husit,gyorsan kiszúrtam egy adagot,azt visszatettem a fagyasztóba amig a következő adaggal elkészültem,és a panírozást is több adagban csináltam hogy könnyebb legyen,első körben ugyanis nagyon megpuhultak,és eldeformálódtak mire a panírozáshoz értem.És hogy megéri e  a pepecselést?
Egyértelműen IGEN!!!!Nagyon finom lett,a lányomnak nagyon ízlett,és tetszett a formája.

Én sziv formával dolgoztam.Ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Finom volt? Könnyű volt elkészíteni? Kivele! :)