2010. január 18., hétfő

Zöldséges köles mézes-mustáros szósszal

Nem volt ötletem vasárnapi ebédre még a családnak sem,magamnak meg pláne.Leültem a gép elé és elkezdtem keresgélni,akkor találtam rá erre a receptre,és ki is találtam mivel fogom enni ezt a szószt,mert nagyon megtetszett.

Egy pohár kölest megmostam,felöntöttem kétszeres mennyiségű vízzel,tettem bele házi vegetát és egy kicsi vajdarabot,majd megfőztem.Közben pároltam zöldségeket,fagyasztott zöldségek,vegyesen,volt benne karfiol,brokkoli,borsó,bébirépa,kukorica,stb.A szószhoz egy kis poharas tejfölt vettem,tettem bele egy ek. mézet,egy ek. magos mustárt,egy ek.tárkonyt,és pici pirospaprikát.Kóstolgatni kell,és ízlés szerint még fűszerezni.Én egy kis tk. fehér liszttel besűrítettem.A köles nagyon hamar megfő,a zöldségek is hamar párolódnak,én egyébként is úgy szeretem ha kicsit roppanósak még.Nagyon egyszerű és finom étel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Finom volt? Könnyű volt elkészíteni? Kivele! :)