2010. február 11., csütörtök

Linzer

Hozzávalók:
35 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt (nálam 20 dkg tk .tönkölyliszt15 dkg zabpehelyliszt volt)
25 dkg vaj vagy margarin
15 dkg nádporcukor (nem volt itthon,helyette mézet raktam 10 dkg-ot)

A sütőt 180 fokra előmelegítjük.
A hozzávalókat jól összegyúrjuk,3-4 mm vastagságúra kinyújtjuk,kisszaggatjuk, és sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük.A linzereket 5-8 perc alatt megsütjük.

Én most Carobellával összeragasztottam két linzert,nekem,és a  gyerekeknek nagyon-nagyon ízlik.
Ezt is az ovis farsangra viszem,kiváncsi vagyok másnak mennyire jön be.

2 megjegyzés:

  1. Pilchard, nagyon jól néz ki!
    És mennyire lett omlós? Tényleg olyasmi lett, mint egy linzer?
    Már én is tettem kísérleteket linzer ügyben, de még nem sikerült olyat készítenem, ami megfelelt volna az elvárásaimnak.

    VálaszTörlés
  2. Hú,hát szerintem abszolúte omlós kategória lett.
    Mondjuk tényleg nem dicsérgetni akarom,de isteni.Egy próbát megér.Ha kipróbálod majd írd meg milyennek tartod.

    VálaszTörlés

Finom volt? Könnyű volt elkészíteni? Kivele! :)