2009. június 12., péntek

Cseresznyés piskóta

Naaaagyon szeretem a cseresznyét.Főleg a korai,ropogósat.Ezért is tetszett nagyon meg ez a recept.Na meg ugye azért mert reform,ahogy én szeretem.
Iagz két módosítást kellett benne eszközölnöm,ugyanis nem volt éppen akkor otthon teljes kiőrlésű lisztem,így tönköly fehér lisztet tettem bele,valamint kukoricalisztem sem volt,helyette zabpehelylisztet tettem.Nagyon finom lett, öröm volt nézni ahogy a 15 hónapos gyermekem ette.


Hozzávalók:1,5 bögre tk. tönkölyliszt
fél bögre kukoricaliszt
fél bögre búzacsíra
negyed bögre méz
fél ek fahéj
1 ek bórkősütőpor
negyed bögre olaj

fél kg kimagozott cseresznye (meggyel is nagyon finom, télen lehet fagyasztott, vagy befőtt)
1 ek fahéj
kb 5 dkg nádcukor

A piskóta hozzávalóit összekeverem annyi vízzel, hogy sűrűn folyó masszát kapjak. Kb. 20x40 cm-es kikent tepsibe öntöm, és rádobálom a cseresznyeszemeket. Egyenletesen rászórom a tetejére a cukrot és a fahéjat, és 180 fokon tűpróbáig sütöm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Finom volt? Könnyű volt elkészíteni? Kivele! :)