2010. március 30., kedd

Püspökkenyér

Ez a püspökkenyér nem sokáig volt vendég a konyhámban,mire észbe kapott volna már sehol sem volt.
bármennyire is igyekeztem,az enyém korántsem olyan szép mint  Moháé,sőt,azt is mondhatnánk csúnya,de az íze,na az valami fantasztikus.Anyósom is nagy püspökkenyér rajongó,úgyhogy az utolsó két szelettel elindultam Hozzá.Nem kellett messzire mennem,szomszédok vagyunk,ám de mire odaértem egy szeletet tudtam csak átadni.(pironkodós smiley) Nem tehetek róla,azt kiabálta süti hogy egyél meg,egyél meg!:)

Hozzávalók:

6-7 tojásfehérje
10 dkg dió durvára vágva
10 dkg étcsoki aprítva
5 dkg mazsola--helyette aszalt vörös áfonyát tettem
10 dkg cukrozott gyümölcs--angliából kapott puha gumicukor szerű gyümölcs cukrot tettem bele
8 dkg liszt--én graham lisztet raktam
12 dkg porcukor---én 8 dkg fruktózt tettem bele
4 dkg olvasztott vaj

A sütőt előmelegítjük 180 fokra.
A diót,gyümölcs cukrot,étcsokit,áfonyát beleforgattam a lisztbe.A tojásfehérjéket felvertem a fruktózzal,aztán beleforgattam a lisztes keveréket és az olvasztott vajat.Kikent őzgerincformába sütöttem,de nekem nem töltötte ki a formát teljesen,így nem is lettek szép egész szeleteim.25-30 percig sütjük,tűpróbával ellenőrizzük megsült e.

1 megjegyzés:

Finom volt? Könnyű volt elkészíteni? Kivele! :)