2009. december 11., péntek

Carobellás keksztekercs

Ez a sütemény szerelem volt első látásra nekem, kóstolás után meg a családomnak.Az utolsó falatokért már-már harc alakult ki a gyerekek között.:)Ezt a süteményt próbáltam meg kicsit reformosítani,valamivel  egészségesebb hozzávalókból hasonlót alkotni.

Hozzávalók nálam:
250 gr darált házi keksz
3 dkg olvasztott Liga margarin
egy-két kanál zabtej
2-3 kanál  házi baracklekvár

Krémhez:
150gr carobella
3dkg puha Liga margarin

Plusz édesítést nem használtam,mert  a keksz nekem elég édes.A hozzávalókat egyszerűen tálba tesszük és összegyúrjuk.Ha túl lágy a massza akkor kekszmorzsával,ha pedig túl száraz akkor lekvárral,tejjel javíthatunk az állagán.Gyakorlatilag elronthatatlan.
Egy fóliadarabot margarinnal kikentem,arra rásimítottam a masszát kb fél centi vastagon.A carobellát megolvasztottam kicsit hogy folyós legyen és a puha margarinnal kikevertem.Majd rákentem a kekszmasszára és a fólia segítségével feltekertem.Pár órára hűtőbe tesszük.
A képen is látszik hogy elég vékonyan van benne a karobella,de nem is baj,elég intenzív ízű lett így is.Én nagyon elégedett vagyok az eredménnyel,nekem nagyon ízlik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Finom volt? Könnyű volt elkészíteni? Kivele! :)