2009. december 16., szerda

Zöldséges-sajtos tészta

Egy végtelenül egyszerű,gyors recept,nem is nagyon recept,inkább csak ötlet.
Feltettem   főni vizet,amikor  felforrt,akkor beleöntök fél zacskó tésztát,én Panzani durumtésztát használtam.Amíg a tészta fő,addig megpároltam fél csomag Inyenc zöldségkeveréket,hozzá dobtam egy Alnatura bio zöldségleves kockát ízesítőnek.A zöldségeknek nem kell sok idő,meg én nem is szeretem péppé főzni.Amikor a tészta is megfőtt,és a zöldségeink is megpuhultak,a zöldségek mellől kivettem egy kis tálba pár kanál levet,ebbe belereszeltem 5 deka sajtot,tányérra szedtem a tésztát,rá a zöldségeket,majd nyakon öntöttem a zöldséglében olvadó sajttal.
Nagyon finom,nagyon gyors,és gyönyörűűűű!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Finom volt? Könnyű volt elkészíteni? Kivele! :)