2010. május 23., vasárnap

Aszalt paradicsomos focaccia

Nemrég vettem ki a sütőből,de annyira finom hogy gyorsan meg kell Veletek is osztanom a receptet.

A 7nap7gabona jegyében kerestem mára ebédnek valót,és erre esett a választásom,annyi különbséggel hogy más liszteket használtam és rozmaring hiányában azt kihagytam belőle.Egyébként én a receptre Katánál leltem rá.

Hozzávalók nálam.
20 dkg  graham liszt
30 dkg tönköly fehér liszt
1 csomag szárított élesztő
2 teáskanál só 
2 teáskanál cukor 
3 dl víz 
0,5 dl olívaolaj
7-8 szem aszalt paradicsom összevágva

Kenyérsütő gép üstjébe tettem a vizet,olajat,sót,aszalt paradicsomot,lisztet,cukrot ,élesztőt és dagasztóprogramra kapcsoltam.
A megkelt tésztát két részre vettem,és sütőpapíron kissé ellapogattam a nyújtófával,azután egy szívószállal megszurkáltam,és olíva olajat csorgattam rá,amit a tenyeremmel kentem el.180 fokos sütőben sütöttem körülbelül 30-40 percig.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Finom volt? Könnyű volt elkészíteni? Kivele! :)