2010. május 23., vasárnap

Pillangó torta

Május 2.-án volt  a születésnapja kicsi lányunknak,Neki készítettem ezt a pillangó tortát.Mivel a 3 év alatt csak az első szülinapi tortájából evett,gondoltuk fagyi tortával lepjük meg,hiszen fagyit bármikor tudna enni.Igaz Ő sokszor mondogatta hogy anya süt nekem tortát,nem gondoltam hogy ez neki ilyen sokat jelent.Előző nap mondtam Neki azért hogy nem én sütöm most a tortáját,mert különlegeset kap,hát képzeljétek elkezdett sírni hogy neki anya süssön tortát.:)Mivel már nem sok időm volt,ezt a pillangó tortát sikerült összeügyeskedni,és végtelenül boldog volt mikor meglátta.A fagyi torta nem hatotta meg különösen,egy fél szeletet evett később belőle.Egy biztos,innentől kezdve csak saját készítésű tortával lepem meg.:)


Az ötletet innen vettem,vizes piskótát sütöttem,belülre csokikrém került,kívül pedig málnakrém van.Díszítés pedig ami itthon volt,smarties drazsé ,francia drazsé és zizi.
Receptet nem írok,leginkább ötletadónak szánom a bejegyzést,azaz terjesztem Szamóca ötletét,és ha már az oldalán jártok  nézzetek szét,érdemes,nagyon sok klassz receptje van.



2 megjegyzés:

  1. Óóóó nagyon csuda tortát kapott az ünnepelt! Isten éltesse utólag is! :)
    Pillangó fan vagyok, én is örültem volna ennek ;)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!Képzeld még pillangós pizsit is kapott a nagymamától,így duplán örült.

    VálaszTörlés

Finom volt? Könnyű volt elkészíteni? Kivele! :)